VEEL GESTELDE VRAGEN

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over bijvoorbeeld verzendkosten, schade of retouren. Dan zit je hier goed.
We proberen antwoord te geven op de meest voorkomende onderwerpen. Zit je vraag er desondanks niet tussen neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.

WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Voor de artikelen die op voorraad zijn geldt een levertijd van 1-3 werkdagen.

Het is ook mogelijk om een bestelling bij ons af te halen. Let op: geen fysieke winkel.
Kies hiervoor in het bestelproces voor ophalen.
Wij nemen vervolgens contact met je op om hiervoor een afspraak te maken.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

We verzenden via Postnl. Uit het verleden is gebleken dat dit weinig tot geen problemen oplevert en mocht er zich toch iets voordoen dan wordt dit tot volle tevredenheid opgelost.

De verzendkosten voor Nederland zijn standaard € 5,95
De verzendkosten voor België zijn standaard € 9,95

Onze betaalmethode is Mollie (IDEAL)
Voor België zijn dit Bancontact en KBC/CBC

Lukt het betalen niet via deze knop, bijvoorbeeld omdat je bank er niet tussen staat, laat het ons weten en we lossen het op een andere manier op.

MOGEN ARTIKELEN GERETOURNEERD WORDEN?

Het kan voorkomen dat het woonaccessoire niet is wat je ervan had verwacht. Geen probleem, retourneren mag.

»Vooraf ontvangen we graag een bericht per email zodat we weten dat we een retour kunnen verwachten.
»Het item in de orginele verpakking retourneren.
»Het accessoire moet binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
»De verzendkosten en de kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

WAT TE DOEN BIJ KLACHTEN?

Mocht een artikel onverhoopt beschadigd zijn aangekomen, dan ontvangen wij graag binnen 3 werkdagen een foto van de beschadigingen en van de verpakking. Wij gaan er dan alles aan doen om de klacht zo spoedig mogelijk naar ieders tevredenheid op te lossen. Andere klachten of opmerkingen horen we uiteraard ook graag zodat we samen naar een mooie oplossing kunnen zoeken.